Comerțul online a devenit din ce în ce mai competitiv, iar creșterea nu se poate face doar prin diferențiere de brand, ci prin folosirea tehnologiei. Commerce Innovation Summit dezbate unul dintre cele mai importante subiecte pentru antreprenori și specialiști: hiper-personalizarea comerțului cu ajutorului inteligenței artificiale.
Comerțul online s-a bazat permanent pe un grad de personalizare. Fie că e vorba de o experiență adaptată clientului, fie prin recomandări. Dar nu mai e destul. Cu ajutorul inteligenței artificiale se nasc astăzi branduri de comerț online cu o creștere accelerată.
Pentru a afla mai multe despre acest subiect, înscrie-te la Commerce Innovation Summit pe 28 octombrie 2025.
O revoluție în eCommerce
Hiper-personalizarea utilizează volume vaste de date în timp real și algoritmi avansați pentru a oferi experiențe de cumpărături adaptate individual. Personalizarea ia în calcul locația, ora, condițiile meteo, comenzile anterioare și anticipează nevoile clienților.
Această abordare răspunde cererii crescânde a consumatorilor pentru interacțiuni convenabile și unice, estompează granițele dintre canalele online și offline și transformă o simplă platformă de vânzări într-un consilier de încredere.
Dacă în 2024 piața globală de comerț online a fost evaluată la 7,25 miliarde de dolari și a ajuns la peste 9 miliarde de dolari în 2025, până în 2034 ea va ajunge la 64 de miliarde de dolari, conform studiului realizat de către Precedence Research. Acest lucru va fi atins prin oferirea de recomandări personalizate și marketing ultra-personalizat.
Astfel, viitorul inteligenței artificiale va fi unul al reacției instante și real-time la nevoile consumatorilor.
Ce tehnologii implică hiper-personalizarea
Implementarea hiper-personalizării AI implică tehnologii precum învățarea automată (Machine Learning), analiza predictivă, procesarea limbajului natural (NLP) și computer vision.
Ce vor putea face magazinele online?
- Recomandări personalizate de produse care să-și depășească performanțele anterioare
- Vor putea crește vânzările și ratele de conversie prin sugestii pertinente, atat pentru noii clienti, cat si pentru cei care revin
- Vor îmbunătăți loialitatea și satisfacția clienților
- Vor optimiza stocurile
- Vor reduce costurile operaționale
Speakeri confirmați la Commerce Innovation Summit
Personalizarea cu ajutorul inteligenței artificiale și creșterea magazinelor online va fi discutată în primul panel al zilei la Commerce Innovation Summit.
Deja au fost confirmați o parte din speakeri. Nu uita să te înregistrezi la eveniment pentru a primi detalii odată ce vor fi confirmați și alți experți din piață prezenți la eveniment.
Ștefan Nicolae – ROWEB
Ștefan Nicolae este activ în cadrul companiei Roweb încă din 2004. În prezent, ocupă poziția de Head of eCommerce și VP Open Source, fiind responsabil de coordonarea echipelor și proiectelor complexe în domenii precum banking & finance, imobiliare, automotive, HoReCa și publishing
Arthur Rădulescu – Merchant Pro
Arthur Rădulescu este fondatorul și CEO-ul MerchantPro, o platformă SaaS dedicată comerțului online lansată de ShopMania Net. Cu o experiență solidă în e‑commerce, Arthur a transformat MerchantPro într-un instrument de top, folosit de peste 2.000 de magazine active în România și extinzându-se constant în regiunea sud‑est europeană
Cristi Movilă – OptiComm.AI.
Cristi Movilă este CEO & Founder OptiComm.AI. Activează în eCommerce autohton încă din anii de început, Cristi a reușit să contruiască de la zero, să lanseze și să coordoneze proiecte online și omni-channel de top în România și în regiune în sectorul de Cosmetică sau Fashion pentru lideri de piață precul Coty sau Otter. Având pregătire în Software Engineering, el a înțeles tiparele și pașii pe care companiile trebuie să îi facă în era digitală pentru a urmări trendurile, nevoile clienților și etapa de transformare digitală în care ne aflăm azi cu toții.
Înscrie-te la Commerce Innovation Summit 2025.