Thu. Oct 23rd, 2025

București, 23 octombrie 2025. Supermarketul online Sezamo anunță o creștere spectaculoasă a interesului clienților pentru produsele tematice de Halloween. Vânzările de dovleci au crescut săptămânal cu peste 100% de la o săptămână la alta, iar tendința se menține ascendentă și pentru săptămânile următoare. Sezamo oferă șase tipuri diferite de dovleci, toate cu dublu rol – decorativ, dar și culinar, potrivit pentru supe, plăcinte sau preparate de toamnă.

Pe lângă selecția de dovleci, Sezamo a introdus în această perioadă peste 35 de produse cu specific de Halloween, inclusiv dulciuri tematice pentru „Trick or Treat”, decorațiuni de sezon și o gamă specială marca M&S (Marks & Spencer).

Dulciurile tematice înregistrează, la rândul lor, o creștere de peste 80% față de anul trecut, confirmând apetitul tot mai mare al românilor pentru produsele inspirate de tradițiile internaționale de Halloween.

„Clienții Sezamo se bucură din plin de sezonul de toamnă, iar Halloween-ul devine tot mai popular și la nivel local. Vedem o dublare a vânzărilor la produsele asociate acestei perioade și un interes crescut pentru varietate și calitate – de la dovleci locali până la dulciuri și decorațiuni. În plus, în ton cu spiritul Sezamo, pentru a limita risipa, ne-am asigurat că dovlecii de Halloween sunt și comestibili, nu doar decorativi”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Supermarketul online oferă o selecție de peste 17.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m² situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Despre Sezamo

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă.

Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro

Pentru a deveni partener Sezamo, ne puteți contacta la comercial@sezamo.ro

Pentru întrebări de presă, contactați-o pe Elena Filip la elena.filip@efwords.ro

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *